Dokumenti Doma Vila Maria
Pravilnici, poslovnici, procedure i zakoni
Pravilnici i poslovnici Doma za odrasle osobe Vila Maria.
Pravilnici
- Pravilnik o unutarnjem ustroju i sistematizaciji radnih mjesta - 1.1.2021.
- Pravilnik o radu - od 6.10.2024.
- Pravilnik o prijemu i otpustu korisnika - 20.6.2024.
- Pravilnik o kućnom redu - 20.6.2024.
- Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave - 30.1.2024.
- Pravilnik o mjerilima i načinu korištenja nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda - 27.7.2023.
- Pravilnik o prikupljanju, obradi i korištenju te zaštiti osobnih podataka fizičkih osoba - 20.6.2024.
- Pravilnik o poslovnoj i profesionalnoj tajni - 20.6.2024.
- Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti - 20.6.2024.
- Pravilnik o unutarnjem nadzoru - 20.6.2024.
- Pravilnik o zaštiti na radu - 20.6.2024.
- Pravilnik o testiranju na alkohol i druga sredstva ovisnosti na radnom mjestu - 20.6.2024.
- Pravilnik o zaštiti od požara - 20.6.2024.
- Pravilnik o stručnom usavršavanju i osposobljavanju radnika - 20.6.2024.
- Pravilnik o nagrađivanju korisnika za sudjelovanje u radnim aktivnostima - 20.6.2024.
- Pravilnik o uporabi službenih vozila - 20.6.2024.
- Pravilnik o korištenju službenih mobilnih telefona - 20.6.2024.
- Pravila za upravljanje dokumentarnim gradivom - 17.10.2022.
Poslovnici
Procedure
- Procedura blagajničkog poslovanja - 5.6.2023.
- Procedura izdavanja i obračunavanja naloga za službeno putovanje - 5.6.2023.
- Procedura zaprimanja, provjere te plaćanja po računima - 5.6.2023.
- Procedura naplate prihoda - 5.6.2023.
- Procedura stvranja ugovornih obveza - 29.5.2020.
- Procedura stjecanja, raspolaganja i upravljanja nekretninama - 29.5.2020.
- Procedura o vođenju evidencije ugovora - 5.3.2019.
Zakoni i ostali propisi koji se odnose na područje rada doma
Usluge doma Vila Maria
stanovanje, prehrana, njega, briga o zdravlju, socijalni rad, psihološka podrška, fizikalna i radna terapija, razne aktivnosti
cjelodnevni i poludnevni boravak, organizirano stanovanje uz podršku i usluge pomoći u kući
tko može biti korisnik, što treba sadržavati zahtjev za prijam, povjerenstvo za prijam i dodatne informacije i kontakti